Notice: Undefined variable: headers in /data/samba/web/euro26/sync_books.php on line 26

Notice: Undefined variable: errorNumber in /data/samba/web/euro26/sync_books.php on line 33

Expression #1 of ORDER BY clause is not in SELECT list, references column 'euro26.web_article.d_date' which is not in SELECT list; this is incompatible with DISTINCT

The query was:SELECT DISTINCT YEAR(d_date) as aasta FROM web_article WHERE d_status = '0' and lang = 'est' ORDER BY d_date desc

Artiklid - Euro 26

Artiklid /

05.05.2011

Reisimine on tore, lõbus ja igati inspiratsiooni- ja kogemusterikas põnev ajaveetmise vorm

Reisimine rikastab elu!

Sel aastal sõitsin noortevahetusele Türki, planeerisin aja täpselt oma sünnipäeva päevale ja olen oma valikuga väga rahul. Meie grupis oli 5 eestlast, kõik erinevad isiksused ja omavahel olid eelnevalt tuttavad vaid kaks inimest! Leidsime ruttu ühise keele ja meil oli tõeliselt tore ja ühtehoidev meeskond (kuigi tegelikult valitses tugev õrnema soo ülekaal- neli neiut ja üks noormees).

Türgis võeti meid soojalt vastu. Soe oli seal tõesti, arvestades, et Eestis sadas veel märtsis laia lund. Seiklustest meie grupp ei pääsenud. Peagi juhtus Izmitis (kohas, kus me peatusime mägimajas) nn looduskatastroof! Nimelt jõudis lumi meile järele ka sinna. Kuna sellist lund polnud Izmitis veel nähtud, siis loomulikult oli tugevasti häiritud liiklus ja inimeste elukorraldus. Kinnitust leidis jällegi lause, et toredate inimestega koos olles pole ümbritseval nii suurt tähtsust, sadagu taevast või pussnuge (piltlikult väljendades :)). Me külastasime allveelaeva, erineviad muuseume, soovijaid said proovida vesipiibu maitset ning huvilistele õpetati selgeks kohalik mäng- Backamon (kusjuures sattusime meie grupi liikme Katriniga sellest mängust nii suurde vaimustusse, et ostsime Backamoni Grand Bazaarilt (tohutu suur turg Türgi suuruselt teises linnas Istanbulis, kus oli üle 3000 poe) ning oleme maha pidanuid aktiivseid lahinguid :). Tarbisime ohtralt Türgi kultuuri ja mälestused sellest reisist on väga positiivsed. Oleme osade grupiliikmetega ka hiljem kokku saanud, näiteks kuu aega tagasi käisime Türgi restoranis. Süüa oskavad türklased tõesti maitsvalt teha, nendelt on mida õppida!

Igast uuest läbielatud kogemusest on õppida, tuleb vaid olla positiivne ja maailmale avatud :)! Minu kultuurikogemus sai teoks tänu programmile Euroopa Noored.